Aktiesnakken — September 2010
-
Så bliver de heller ikke arbejdsløse de næste par år...
-
Hehe...
-
Det er ikke så skidt det ikke er godt for noget..
-
@aka:gode ideer,er altid velkomne,og for at støtte dem skal jeg nok blive + (så slipper jeg jo rekl.

-
den er da iøvrigt ved at være lidt speget den der eik-sag.... hvorfor går man ikke med til at skille lortet op?
-
det må da alt andet lige være bedre at man får 1mia friske kroner udefra...
-
det er en idé jeg er gået med længe. Og jeg vil gerne hjælpe med at bringe FA til vores private investorer!! -
men færingerne skal vel ikke brokke sig... nu kan de der investorer vel så bare købe banken endnu billigere af FS?
-
det kan ei(k) lade sig gøre?
-
Jeg fatter heller ikke hvorfor man ikke giver dem tid til at lave en kapital udvidelse..
-
Hvis det lykkedes sparer de skatteyderne for en masse penge og lykkedes det ikke, så har det været forsøget værd?
-
Det er som om den er dømt ude på forhånd..
-
Finanstilsynet er bare talentløst.... endnu en gang
-
Nu får nogle banker igen travlt med Due Diligence.
-
Jeg synes de gør det rigtige. Moral Hazard....ppfffttttpfffiiii
-
men nu sidder FS med sikkerhed tilbage med aben.... og så går der vel ikke længe før de sælger EIK-færøerne fra for en slik
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind