Aktiesnakken — September 2010
-
altså en subjektiv præferencesag som kan ændres gennem tillæring
-
ja det er noget af det bedste der findes...

-
til dem der ikke kan vente til i aften med lidt bold: http://atdhe.net/24988/watch-rubin-kazan-vs-barcelona
-
den er på tv2sport
-
shit, der roeg det serioese fra charren. reklamer og seiose tips hoerer altsaa ikke sammen, over and out,
-
chatten
-
hader naar man bliver overdynget med reklamer i chats.
-
men som jeg ser det er det serioese ogsaa snart ved at vaere slut her paa proinvestor, der er simpelthen ikke
-
mere end 30 personer som har formatet til serioese gode diskussioner, og de er nok
-
rimelig ligeglade med reklamerne, da de er promedlemmer.
-
- men oedelagt er den. surt at aka ikke kan se problemerne, men har pengeproblemer og vil tjene haandoerer paa skodreklamer.
-
koeb en krone for 50 oere... over hele skaermen...
-
det virker ikke fint paa ipad i forvejen, men reklamer skal der paa
-
jeg tror blot jeg vil skrive andre steder til de har faaet styr paa om de vil have folk herind eller tjene 10 oere paa reklamer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind