Aktiesnakken — September 2010
-
men jeg er rigtigt glad for hall of fame på kontoret. Så kan vi dagligt se hvad det lige er der gør PI speciel
-
helt sikkert. !
-
Havde sat næsen op efter noget godt i bioporto idag... utrolig anti klimaks
-
der er sket noget super Drue, jeg har lige fået svar at Mayo har lavet en home brew på MBL testen
-
haha... det har jeg da lige fået
-
har også postet det
-
faaan, har også postet det, endda i en helt ny tråd.. øv
-
men anyway, så er det super.... kan godt være at der er andre kits på gaden, men biops er det som gælder
-
det er jo umuligt at komme foran de hæderkronede investorer
-
kan man godt sige i den sammenhæng, er dog ikke klar over om Mayo har smnidt en anden på gaden
-
Man kan da aldrig får for meget af BioP her på PI- og da især ikke "Hjemmebryg- Mayo"
-
he he... Drue, fandt et link hvor du kan se godkendte medico devices fra FDA, det er sikkert her vi kan finde Abbotts uNGAL fra på fredag, h
-
men fandt også at hvis der er tilføjet oplysninger, bliver de lagt oveni de 180 dage, så... muligvis en godkendelse på fredag, hvilket ville
-
være super..
-
iøvrigt tak til Aka, har udskrevt min award, og kan nu bedre argumentere overfor konen, hvorfor jeg bruger urimeligt meget tid ved computere
-
hehe fill...den tjener også det samme formål herhjemme
-
den kommer også med posten!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind