Aktiesnakken — September 2010
-
eller for den sags skyld, BioPorto jesper...
-
det skal ihvertfald absolut kun være en mulighed for folk der har betalt for plus, og kunne være medvirkende til flere plusser
-
jeg vil klart undersøge, for jeg synes det ville være GENIALT
-
ved præcis hva du mener Stbr, men var kun for sjovt..
-
og det er jo også det vi et eller andet gerne vil. Repræsentere de private aktionærer
-
vi talesd tdae
-
ha ha...
-
en vis pondus er der jo [email protected] og derfor skal der ikke være tilgang for alle :altså vilkår ,flueben for accept,misbrug af accept=
-
misbrug=lukket mail
-
men i kan godt se det potente i at vores folk kunne vise at de tilhører gruppen af private investorer på PI!
-
aka kommer til at undskylde nogen gange i telefonen... måske han kunne lave et filter, så jeg blev nødt til at skrive pænt
-
lige præcis Aka, det ville give bedre indlæg på PI er jeg sikker på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind