Aktiesnakken — September 2010
-
er der en aktie som Coller IKKE ejer
-
bioporto?
-
nej han er på potten
-
Drue, der er tale om BioPorto MBL http://www.mayomedicallaboratories.com/mobile/test-catalog/detail.php?unit_code=81051
-
(Package insert: MBL-Oligomer ELISA Kit, BioPorto Diagnostics, Gentofte, Denmark)
-
Ja det er jeg klar over... var det en del af sprøgsmålet tidligere?
-
ja... jeg kunne ikke koble den sammen med bioporto, før nu
-
De har så fastlagt et niveau hvorunder der er tale om MBL mutation eller mangel, hvorfor behandling er påkrævet
-
har lige lagt den i debatten, kan du ikke skrive lidt om MBL, jeg ved alt for lidt om den del af BioPortos enorme pipeline:-)
-
rundstyk... jamen det er da det gode ved det. De tilbyder BioPortos MBL test under (hvad jeg mener er) samme
-
skriv den lige i debatten, hvis du gider, der er fredagsslik og disneysjov..
-
vikår som NGAL testen, hvilket (jeg formoder) på linje med NGAL kan føre til en home-brew IVD tilladelse i USA
-
ja også her.... sønnike brækker sig snart tror jeg
-
Ok, jeg skriver lidt...
-
Jeg opretter sgu et nyt indlæg... det har jeg ikke prøvet i månedsvis

-
Aften
-
nahhh.. jeg skriver lige lidt om det.. så kan man selv spekulere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind