Aktiesnakken — September 2010
-
vandmand, jeg synes du skal prøve at indgå reelt i dialogen uden at forfalde til det her
-
ja vi fniser og hviner som en flok skoletøser på champagne

-
ja colo den idé tror jeg også på
-
Og drue! dril du bare med brøndby. Jeg skifter hold!
-
colum.... det tror jeg så ikke på. De ekstra chats har været der men var tomme.. men vi er så selvfølgelig også flere nu
-
Der ser ud til at nasdaq laver en inverted hammer og det betyder
-
Men udfordringen for os er alene at udvikle et system der kan håndtere forskellige behov, forskellig erfarings niveau
-
Helt enig AKA,det er det som fangede mig efter i mange år at have fulgt EI s debat og sidenPI fra starten,dog uden selv at skrive
-
med 65% sansynlighed at vi skal ned i morgen.
-
ja colo det er helt vildt. !!! Det er som Neq York
-
rent faktisk er sandsynligheden nok højere, når vi er så overkøbte som vi er
-
Her findes kvalivare
-
Ja og den vare kommer fra dygtige erfarne skribenter, som jeg holder meget af. Og PI´s succes er i høj grad også deres. Det giver håb !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind