Aktiesnakken — September 2010
-
er godt klar over at i havde en lang tur hjem..
-
han har da ellers lavet lidt gode penge i aktien idag.
-
mn trist hvis nu aktien virkelig er kommet i uptrend, så kan han rende bagefter den hele vejen, forhåbentligt..
-
det slog mig igår hvor meget vi har til fælles, til trods for al vores forskellighed.
-
der var et par punkter må man jo indrømme, men jeg tolkede det nu positivt, jeg ved ikke med dig:-=
-

-
jeg ville være meget tilfreds hvis bare vi kunne ligge den stabilt her i 6,50
-
ja. Vi fik slet ikke talt nok sammen. Og det er virkeligt nogle interessante mennesker bag aliaserne.
-
jyderne virker meget drevne

-
hov drenge. Skynd jer at tage et screen dump. Der var ros til jyderne
-

-
!!! Kom frit frem ad skærmen. Vi laver den mest interessante julefrokost -
Fill det var hyggeligt at møde dig igen. Vi må finde ud af noget med den julefrokost
-
kunne være meget hyggeligt.. men det lyder jo også til at der er noget under opsejling
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind