Aktiesnakken — September 2010
-
jeg har stadig en grundlæggende tro på at der er mere værdi end kurs 20 og før det scenarie er helt væk eller afklaret sælger jeg ikke størs
-
tedelen.
-
-
gearing er kun for the chosen few.... som er hardcore tradere eller investorer og har fuldstændig styr på money mgmt..... og spredning.
-
og så går det alligevel galt af og til....
-
@Banker, jeg skal forsøge at komme med et svar på dit indlæg i BioP tråden, men det bliver ikke idag
-
Bemær venligst, at jeg IKKE anbefaler hverken køb ell. salg, men forsøger at komme med en objektiv kurs betragtning
-
Når man vil købe en større post, er det jo ikke de 10-50 øre det handler om, men om det er muligt at handle den mængde man ønsker, uden at k
-
kursen skrider alt for meget
-
det er da kun godt hvis posterne bliver liggende og ikke kommer retur igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind