Aktiesnakken — September 2010
-
men har ikke undersøgt/bagtestet andre værdier
-
ikke gode nyheder for GN, men jeg tror gamet er ude for TPSA
-
nå hav en god dag alle... arbejdet kalder

-
Jeg synes det parabolic sar på 0.02 ser ud til at være noget totalt ubrugelig ævl- undskyld
-
du bestemmer selv hvad du kan bruge og ikke kan bruge
-
man får en masse tæsk før man kommer ud og ingen stigning i starten når man gå ind
-
men generelt skal man ikke lade en enkelt indikator bestemme allene
-
alene
-
men har ikke teste forskellige ekstrem punkter og kan jo ændre de 0,02 så kan ikke udelukke det virker for andre værdier
-
der er også et shs-pattern på S&P. det hele virker meget overkøbt i den tekniske optik. hvis man vil udnytte den forstående korrekti-'
-
shs- så det rusjetur, et sikkert tegn
-
on, så kunne dxd være en oplagt mulighed. produktet kører dobblet invers af dow jones indekset. Dog skal man bemærke, at overskuddet
-
beskattes som kapitalindkomst.. nå jeg smutter. hygge

-
hej and - jeg går i DXD mode
-
tror marked skal straffes dejligt meget de næste par dage
-
pre er også rød
-
ja, den tilstand plejer at være kendetegnet af en røs farve:-)
-
røs=rød
-
ja det er noget rigtigt skidt at de ikke vil accepterer voldgiften, som de burde. Det er ren wild east nu. Skal GN igennem 9 års rettssag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind