Sorry - var lige nødt til at tage en pause der var hjemmelavede flødekager med crem og syltetøj som konen mente jeg måtte konsumere
Nu varer det lige lidt inden hun serverer kogte svedskeblommer med flødeskum så kan jeg lige kommentere Collers skriv om Rella
jo mere jeg tænker på aktionærer, jo mere elsker jeg jer
og nu skal jeg ned og hente is!
Nohope: Er slet, slet ikke misundelig
Din udlægning om Carl Aller og en opgørelse af værdien ved at indregne Carl Aller til indre værdi er selvfølglig korrekt, men
deres afkast er jo beskedent. De kan næppe holde en pris på mere en 15-20 kr. hvis det er afkastet fra Carl Aller der skal bestemme prisen
At indregne et realisationsscxenarie der kaster minimum den indre værdi af Carl Aller af sig er nok ikke realistisk
Is ? måske skulle jeg være solidarisk og hente Magnum eller Kæmpeeskimo - konen fyldte vist den ene fryser med ispinde på tilbud fra Metro
Så undgår jeg at føle for meget sult inden svedskeblommerne er kølet lidt af
Så fsv angår Rella holding er jeg af den opfattelse at den ikke bør koste mere end det halve baseret på deres afkast og deres
Saa er det godt nohope Har lige gnasket en burger, skal jeg nu ogsaa til at koere efter dessert?
Har du en kone til at varte dig op ?
har du IKKE en kone til at varte dig op ?
Njoe......men klarer det nu ogsaa godt selv....har du en ung smuk datter, der ogsaa kan lave sveskedesserter?
Saa kan hun bli aupair hos mig
he he...leoleoo. slut nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind