Aktiesnakken — September 2010
-
Aka, hvor meget ejer ham amino-fyren som skriver, af proinvestor? Jeg mener amino-drengene er rene fuskere saa...
-
Gider nemlig ikke lige at proinvestor pludselig er en thorborg-side, da han er ret slem...
-
Det er under 1%
-
men jeg vil ikke ind i den diskussion, synes den er meget trist. Vi har ikke noget med amino at gøre på den måde. Nicolai er indtrådt i min
-
bestyrelse og løser blandt andet opgaver indenfor annoncering
-
Jan er nok ogsaa den rigtige Salgsarbejdet med annonceret.
-
PI er startet og ejet af brugerne. Alle sammen private investorer der har hjulpet med at skabe PI til det der er i dag.
-
Der er 2 store ejere af PI idag. Jeg er den ene af dem.
-
De klokkede blot lidt rigeligt i det hos amino, og sendte fakturaopkraevninger, spammer osv. Og thorborg er altsaa
-
men jeg håber I vil respektere at det er en diskussion jeg hverken kan eller vil involvere mig i. Men lad mig understrege at de ikke har
-
nogen ejerandel i os.
-
Stort set en hjernedoed person med et stort ego, saa ham er jeg vaerdig med for altid
-
Faerdig ( stadig ipad stavelort)
-
Fint, jeg er ikke utilfreds med svaret. Men man skal blot altid advare gode personer om daarlige, saa kan de selv
-
Vaelge deres vej.
-
Ja, og saa er den potte ude.
-
I kan være helt sikre på at jeg styrer skibet. Nok for meget. Godnat guys..
-
Udover... At det egentlig er ret sejt at have en bestyrelse, og ingen egentlig ansatte - proinvestor maa vaere forud for sin tid
-
Det er sjaeldent set.
-
Men tilbage til genmab...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind