Aktiesnakken — September 2010
-
men er overbevist om at det er andet og mere end costcutting. OVERBEVIST
-
indstemmer
-
i london er gsk, men det kan altså også bare være inden Merril Lynch
-
tak leoloo. prøver at holde trit med dine gode indlæg
-
så sover vi godt ikke
bliver spændende -
Hvad med et salg af fabrik er tæt på,guideline på azerrasalg over forventning plus en partneraftale,så bliver vi ikke skuffede

-
det tager vi rigtigt gerne!
-
Vi ses når i har 2 mia på bogen drenge

-
Sweet dreams are made of.....!
-
det må blive omkring august/september 2011
-
Hmm..men om enden er god er alting godt!Det passer nok ikke nu eller?
-
du kunne nu godt ha gjort dig mere umage med at svinde CS
-
svine...
-
tror du der var tegner flere obligationer BioP, hvis den havde kørt en uge mere?
-
CS credit suisse:-)
-
mente at ajka i sin video kunne ha gjort det bedre
-
det var CS der stod bag nummeret med de 100.000 aktier til salg dagen efter gode nuheder bl.a.
-
hvis de ender med at købe den op er det det største legale svindelnummer i dansk børshistorie
-
nu går jeg i seng i forvisning om at forventningerne ihvertfald ikke er sat lavere med min video. Godnat drenge. Og opfør jer nu pænt
-
Aka, hvor meget ejer ham amino-fyren som skriver, af proinvestor? Jeg mener amino-drengene er rene fuskere saa...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind