Aktiesnakken — September 2010
-
Men den kan vaere maskeret ret godt inden vi faar fat i regnskaberne, hvis de overhovedet skriver personalelaan ind
-
Baade til og fra er min teori.
-
Der afventes offentliggørelse af norske Bionors fase II-studier af vaccine mod HIV. Data forventes ultimo september eller primo okt.
-
-
Min kritik gaar ikke paa at patentet ikke er noget vaerd, eller om medarbejderne arbejder paa at tjene penge
-
Minkritik gaar paa at vi ikke har en oplysende forklaring paa en suspekt ting, som kan florere i baghovedet laenge
-
Nemlig: kan vi stole paa bestyrelse naar de koeber konvertible obligationer men ikke billigere aktier, isaer naar de
-
Jo har den fordel at de intet har at tabe, hvis det er et laan sombioporto selv har ydet?
-
Fact er kun at vi intet ved, at bestyrelsen kunne koebe aktier billigere og har mulighed for at skjule et laan fra bioporto
-
Men incidierne hober sig op, isaer naar der er tale om konvertible obligationer
-
- saa ringer en klokke der hedder "pas paa"
-
Jeg vil videre, vi tales ved
-
Hehe, gode gamle socrates, han var klog
-
Datidens stoerste spindoktor....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind