Aktiesnakken — September 2010
-
han efterlyser
-
hans nr. 2 indlæg, var super, jeg gav ham selv point for dem begge, uden yderligere kommentarer
-
det letteste forklaring er ofte den emst rigtige
-
Og Kofoed, har jeg fra andre kilder, der er en investeirng på 300k særdeles velovervejet, særdeles velovervejet
-
hørte jeg LeoLoo, men du kom aldrig nærmere end det
-
det samme giver BioPorto jo også udtryk for
-
det er vand på møllen
-
du mener medicinering efter doagnose, ik?
-
hmm.. interessante vinkler, når der diagnosticeres, så har lægen jo også mulighed for at vælge noget medicin til og fra,
-
noget er mere nyreskadende end andet
-
men der er jo tonsvis af argumenter, måske en C/S test er næsten gratis, men den er også langsom og upræcis
-
men det er jo netop det der er hele humlen, førhen har man ikke kunnet opdage skaden så hurtig, så medicinen har været overflødig
-
i den forstand, at man ikke vidste hvem hvad og hvor, før skaden er sket.
-
men nøjagtig denne problematik havde Thea oppe sidste tirsdag
-
Ved AKI, er det jo sådan, at nyrens funktion er halveret, inden S/C testen giver svar, det er derfor man snakker om det behandlingsvindue
-
hvor det er muligt at forebygge
-
hvordan var den generelle stemning?
-
men selvfølgelig har de også noget med prisen, de er jo det ekstra mellemled der kunne blive overflødige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind