Aktiesnakken — September 2010
-
i studiet fra BP, var risikogruppen temmelig stor, og det er jo risikogruppen der vil blive overvåget med flere tests
-
hvem der sælger elisa?
-
Selv hvis der kun saelges 5 mio idag, er det helt fine tal bioporto vil faa mener jeg for de vil jo saelge 5-7 gange flere
-
Kreatinin 2 dages metoden?
-
Koerer nuvaerende metode kun paa elisa???
-
BP mål er jo at få testen placeret i rutinediagnostik, så enhver blodprøve bliver testet, og ifølge tallene fra USA
-
er der økonomisk grundlag derfor
-
ja, der findes ingen NGAL tests, udover Elisa, Elisa testen fra BP betegnes som "Goldstandard", og det er den Abbotts er målt ud fra
-
hvem der foretager kreatinin testen nu?
-
Jo, men rutine betyder jo blot at det vil vaaere den foretrukne anbefalede
-
Ja, har abbott og biosite den ikke, jeg har ikke undersoegt?
-
Kreatinin testen måler hvordan nyren skiller affaldsstoffer ud af blodet, og den foretages stort set på alle blodprøver, selvom den er langs
-
langsom og upræcis
-
Jeg er stadig kun tal-mand, med modige spoergsmaal, ikke ekspert i alt som dig
-
der er jo ingen patenter der dækker kreatinin, så mon ikke der er blevet en billig kopitest, der leveres stort set af alle
-
jeg er langtfra ekspert
-
så du det link til statistik i USA?
-
Saa hvad kan prisen paa den vaere og salget? 30 mio og kr. 20,-?
-
på kreatinin testen?
-
Nej, men har linket tal du kan give?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind