Aktiesnakken — September 2010
-
Ja, jeg har hovedbrud mht at fremlaegge saa faa beregningsmetoder at folk kan forstaa og selv drage konklusioner
-
Man kan jo se markedet som alle patienter som indlaegges
-
Eller den opgoerelse som siger at f.eks patienter med diabetes skal testes hvert 3. Aar, samt mange andre sygdomme
-
Eller icu indlaeggelser, eller de 11-13 mio som skal findes aarligt
-
- og en del andre opgoerelser
-
Hvad mener du er det vigtigste ?
-
esrd er jo end stage renal disease, det betyder faktisk de patienter der ingen nyrefunktion har overhovedet, og står til transplantation
-
og så er i dialyse
-
det vigtigste for NGAL testen, er at fange de patienter der er ved at udvikle en nyreskade, og få ændret medicineringen
-
eller.. det allervigtigste, få checket at der INGEN nyreskade er
-
Men det er markedet jeg vil finde, og jeg synes jeg finder muligheder og begraensninger der er modstridende
-
og sikkert der testen bruges ofte, en ting er at finde de 13-15 millioner med nyreskade, en anden at finde de 200 mil der undgår nyreskade
-
set med investorøjne
-
F.eks. Saa er der for faa indlagte til at markedet er mere end 100 mio.
-
en nyreskade er en mulig komplication i rigtig mange henseender, både fejlmedicinering, operationer osv. og testen får størts omsætning ved
-
rutinecheck af dette
-
Jeg har endnu ikke se et eneste tal som er beskrevet som: aarligt kommer der 13 mio nye nyreskader
-
kommer an på hvor mange tests du regner med pr. patient
-
Eller: aarligt testes 175 mio for nyreskade
-
de 13 millioner finder jeg også kun i bioportos materiale,
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind