Aktiesnakken — September 2010
-
ja vi mangler fortsat en del før jeg er tilfreds med PI. Men vi skal nok komme derhen.
-
Ja, jeg kan da godt smide mine 4000 stemmer paa dig aka - sorry, men det er frimaerket pt
-
Jeg vil bare have Gang i Genmabs IR del. Deres forskning er jo weltklasse
-
4000 er sku ikke noget frimærke!!
-
Jeg kan godt ser at tempoet i udviklingen gaar staerkt
-
Det var det ikke engang, men idag er det....suk
-
Men chatfunktionen er - eller bliver, noget rod af og til, saa opdeling i chatten bliver noedvendig om et par maaneder
-
Shit, skal man sige sandheden?
-
(145 vist nok)
-
Vi laver en ny chat i forbindelsen med plus barren. Så der tror jeg vi lægger alle brancherne og temaerne ind som chat rooms
-
Husk lige at teste den skodbar i safari, for den haenger i skaermen
-
det er vigtigt at være ærlige om sine tab, mest for sin egen skyld. Så man kan lære at blive en bedre investor. Mit Gak er vist lige kommet
-
ned under 185
-
AT, den hænger kun på Iphonen
-
men hvorfor tager du den ikke via vores app?
-
Ipad ogsaa
-
Eller var det ipad du sad på?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind