Aktiesnakken — September 2010
-
fopr højt?? hvad bilder du dig ind
-
Det kniber med min tid p.t. Men jeg skal nok faa det regneark op snart saa i har mine 50 betragtninger at kritisere paa, og vi kan faa
-
Nogle diskussioner om fortjeneste, marked og metoder
-
det er svært at sige aktien, du skal da forholde dig til udviklingen, men forløber den planmæssigt, så er det en fin taktik
-
hvad med bare at kidnappe Christina, og få hende til at synge
-
Nu har vi saa ogsa cash og cashburn at beregne lidt paa
-
jeg mener nok at det er meget for højt

-
Tror helt aerligt hun laerer lidt fra dig naar du skriver til hende
-
fedt analysethat!
-
Kan du ikke luske nogle spoergsmaal til hende fra mig fill?
-
du er da selv medejer af selskabet, og velkommen til at skrive til hende
-
Saa vil jeg forberede lidt spoergsmaal i forbindelse med tilretning af regnearket
-
Aka, jeg havde ellers en plan om at fryse nogle porterhouse steaks ned med tøris, og give som værtsgave i Århus, men den kan du glemme.. jeg
-
er pigesur:-)
-
Jeg forsoeger at holde mig anonym,
-
du kan da bare oprette en mail [email protected] og skrive derfra, hun svarer alligevel
-
Du ved jeg taler af et ærligt hjerte, derfor behøver jeg jo ikke have ret

-
Aka, jeg kan godt se den aftale med gen er en gamechanger, men hvad mener du der kan komme
-
he he, jeg trøster mig med at du ikke kender casen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind