Aktiesnakken — September 2010
-
mon ikke de har, de kniber nok bare for Thea, det er nok hende der løber tør for krudt først:-) hvis det er
-
jæp... jeg synes den er spændende, har handlet lidt i den siden sidste regnskab, og beholder en position
-
men det er utroligt hvad der er ved at hobe sig op hos BioPorto... de er utroligt hæmmet af at de ikke kan levere fra dag til dag
-
Alpha og Omega i mange selskaber er deres evne til at håndtere kapitalrejsning. Det har bioporto kunnet denne gang. Men 9 måneder er måske
-
for lidt. Og det er ikke en case for mig lige nu. Jeg vil meget hellere lave nogle value plays
-
Tja, som Hegu sagde, alle selskaber er jo i bund og grund på børsen, for at kunne hente penge i markedet..
-
hej aktien, den har vi ikke i systemet, hvor er den noteret?
-
som det er nu kan den ikke tilføjes
-
en aktie som BioPorto kan man også nemt vente med at gå ind i til kurs højere end i dag, hvis der vitterligt er belæg for testen
-
og tingene udvikler sig i BioPortos favør, så er der mange kursstigninger i vente
-
Nej gutter
-
og den værste usikkerhed har vi da nu, det kan vi godt blive enige om
-
jeg synes stadigvæk at 250 mill i marketcap er en smule for højt
-
hvad så der?
-
Hov skulle skrive hej, lorte stavekontrol
-
fopr højt?? hvad bilder du dig ind
-
Det kniber med min tid p.t. Men jeg skal nok faa det regneark op snart saa i har mine 50 betragtninger at kritisere paa, og vi kan faa
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind