Aktiesnakken — September 2010
-
det endte i et kursbøvs med fortsat overvægt i salg
-
tja.. kan vi så bare få lagt en bund i kurs 5...
-
det ligner en 5,15 luk
-
hvad er der blevet af de langsigtede aktionærer?
-
fill det var min opfattelse at egentlig validering af nye maskiner(den sttore 6 mdr validering) ik er påbegyndt endnu
-
nope får dig et plus
57,3 -
Trold, prøv lige at læse i regnskabet, de skriver det næsten ordret
-
-
yes gaino !
-
2010 bliver året, hvor vi viser alverden vort rette format
– The NGAL Test. -
Do it ffs
-
her, link til BioP korrespondance med Frk. Tønnesen http://www.proinvestor.com/boards/32739/BioPorto---Lidt-nyt.#32945
-
biop det var hvad Thea fortalte sidste onsdag. 3 uger for en hurtig validering men ca 6 mdr hvis det er den
-
store forkromede validering fortaget af maskin producenten selv.
-
og det er den sidste der for alvor tæller i forhoold til salg
-
CT skriver at det er sædvanlig praksis, at de igennem deres distributørnet kan validere og sælge, men nummero uno må absolut være support fr
-
support fra baglandet, /maskinproducenterne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind