Aktiesnakken — September 2010
-
vi er kun en uge væk fra gamechanger i Genmab
-
ja, men spørgsmålet var forkert, man skal jo lige regne med at de ikke endnu ved hvornår de lancerer
-
jeg tror ikke det var en stor nok kapital rejsning til at det kan løfte kursen på den korte bane.
-
det kunne jo faktisk være de i yderste tilfælde lancerer i Q2, april, hvilket stadig vil være primo

-
fill de har nok en nret god ide om hvornår de lancere. Mere præcist end det de har meldt ud
-
det ville være et velvalgt tidspunkt at meddele en check fra Danaher på 5 millioner, samt en licensaftale
-
tror jeg også, men de har lært at tage livrem og seler på, men det kan hun jo ikke stå o fortælle. Henning skulle konkret ha spurgt til Q2
-
TroldManden, har du lagt yderligere i den frase fra regnskabet? i mine ører lyder det til at de HAR startet den store validering med nogle s
-
hvem er de institutionelle i bioporto`
-
?
-
selskaber, idet de pludselig snakker om support aftaler osv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind