Aktiesnakken — September 2010
-
er de ikke færdige?
-
-
deres egenkapital er færdig om et halvt år?
-
-
Koncernens soliditet andrager pr. 30.06. 2010 4%, hvilket er utilstrækkeligt.
-
mcm, hvis de overlever bliver det med en gigaudvanding klar i kulissen.... er jeg ret sikker på.
-
men som amager har vist idag er ingen aktie åbenbart for syg til at vanvittigt spil sorteper
-
Ja det ser da ret sort ud for dem
-
aka's 2. link: Øvelsen skal gøre det muligt at foretage en aktieemission, der kan tilføre selskabet mellem 100 og 200 mio. kr.
-
egenkapitalen er 80mio idag... og man kan vel med rette overveje om den reelt er til stede.... jeg mener der er omkring 100mio aktier, så
-
det er lige under 1kr per aktie... vi har lige set i tower hvad en "rekonstruktion" kostede hos en kriseramt developer
-
deres driftsunderskud æder det op på et halvt år
-
doodha tillykke

-
så var rygterne altså rigtige...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind