Aktiesnakken — September 2010
-
bonaparte, ingen er blevet fattige af at tage profit, men det er et svært call
-
så kan jeg i hvert fald godt forestille mig at der ikke sker noget mht. 2.del lige foreløbigt
-
ja hvis kravet først indleveres til nytår, så er det q1 2011
-
2011???? aka, du er mere optimistisk end jeg i min vildeste fantasi havde kunnet forestille mig...
-
de har brugt ni år på at slå kompensationen fast, tror ikke retssystemet gider bruge meget tid på noget hvor der er præcedens
-
voldgiften er vel på særdeles god timeløn?
-
og bemærk at der ifølge cfo'en også er kommet et par nye former for trafik på i 2.del...
-
tjaaa du har nok ret som sædvanligt. GN er et skuffejern
-
-
sidst afsnit
-
@HSP nej desværre
-
@bonaparte. Det er præcis det der må være valget
-
som du selv skal tage
-
men et aktietilbagekøb virker ikke på en gang, den bliver spredt ud over en periode
-
så du skal ikke forvente et kurshop, men bare en god bund
-
forstår ikke bemyndigelsen til Harboe? 50% er jo insane
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind