Aktiesnakken — September 2010
-
både prisniveauet og at det kun er 2 vejs højtaler
-
men når man har højtaler til 80k så bliver man jo også nød til at have anlæg til samme pris, og hvor mange har så råd til det
-
nå pyt det er kun en hobbye, det er trods alt ikke der jeg tjener pengene
-
ja det er lidt freins. og vi har endda tunnet den lidt
-
og brugt andre komponent for at få en bedre lyd

-
amerikaner kan sgu da ikke finde ud af at lave lektronik eller biler
-
elektronik
-
USA er ligesom deres biler alt ser godt udenpå men inden i er alt råddent
-
og deres øl ak ja de smager jo af vand
-
de er meget behjælpelige
-
og utrolig lette at snakke med ikke som os skandinavier
-
he he
-
jeg var faktisk derover den 11/9
-
det var virkelig en underlig fornemmelse at se hvordan amerikaner reagerede på at USA blive angrebet
-
jeg snakkede men en del og de mente at USA var lyset i mørket, og alle dem som ikke ville rette sig efter det
-
så du fik ikke lige lov at skyde lidt med riffel derover
-
hvorskal de lille i depot i Ama
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind