Aktiesnakken — September 2010
-
jeg vil sige imellem en halv og en hel million i 2011, forudsat at INGEN af de store aktører validerer til hele deres maskinserie
-
he he, som Bio investor, skal man vænne sig til 3-4 timers søvn i døgnet:-)
-
Den allerbedste nyhed vi overhovedet kan få, er at en af de store aktører har valideret testen, til alle deres maskiner. så pyt med licensaf
-
talen.. - er fuldstændig enig BioP
-
Tror efterhånden at jeg kan nævne 20 kurs triggere for BioPorto...
-
det er kun penge... ikke andet
-
Men i regnskabet, er det ikke den store validering de snakker om? altså den der laves at aktøren selv?
-
de har felre gange nævnt at testen forventes tilpasset flere forskellige fabrikanter, ved lancering, er det DEN validering, så glem alt om 5
-
500.000 tests.
-
ja... så snakker vi alt imellem 1 og 10 millioner tests i 2011
-
hold dog så K... hvor jeg glæder mig til at læse deres egne forventninger
-
nå.. vil ovenpå.. jeg sætter lige computeren i dvale... hvis nu hun sover:-) godnat til jer
-
har lige siddet en hel aften med en nefrolog uden at spørge hende om NGAL... dumt af mig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
