Aktiesnakken — September 2010
-
det øge deres udgifter. Og vi ved jo hvordan det er med de offentlige budgetter.
-
Altsaa pantebreve, realkredit osv.
-
Og den del skal jo ikke pludselig bruges til spekulative aktier, saa aktierne ville blive solgt
-
Det er jo kun aktionaerer som har over 100.000 bioporto aktier som er blevet tilbudt,samt coin-investorer
-
butterboy. Det er i morgen NS selv fortager deres præsentation. Jeg kan ikke se af programmet hvornår den uafhængige ekspert gruppe præsente
-
Jeg vil tro vi får en meddelelse i løbet af enten weekenden eller på mandag
-
Som normalt investerer i vindmoelle, eller bliver administreret af coin undre sikre rammer.
-
AT: ALLE kan få mulighed for at købe disse obligationer hvis de måtte ønske det. Det er blot at henvende sig til enten
-
coin eller biop. Så om man har 0, 10.000 eller m1 mio aktier så har man muligheden
-
Tror first dips er gaet, og at dem som modtog brevet idag som jeg, entenblot har faaet det af ir-grunde eller
-
Fordi de ike har udsolgt, og saa er der frit slag. Men mon ikke bestyrelse vaelger storaktionaerer hvis de regner?
-
T egner kan den aabenbart ikke skrive, lorte ipad.
-
ahh god stil der. Altså at kalde apple enheder for skælds ord

-
Hvis ik de vælger at forlænge tegningen så tror jeg ik vi ender meget over 12 mio. De siger selv 7 mio er "nok". Men
-
det blive op ad bakke igen
-
Spørgsmålet er hvordan kursen vil reagere hvis de melder ud om kun ca 12 mio tegnet
-
Jeg ser MEGET gerne en fuldtegning
-
Ja, det foerste skaeldsord jeg kan huske jeg sagde til en appledims var da jeg table en i-touch saa skaermen gik i stykker, vist nok : shit.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind