Aktiesnakken — September 2010
-
man kan lære en masse af genmab casen, hvis man altså vil.....
-
Fjernvarmen hjælper vindmølleindustrien
http://www.energy-supply.dk/article/view.html?id=52941&ref=newsletter&nls=5ff55552 -
det er urealistiske tal. Du glemmer hele administrationen af det
-
der var en god tråd, hvor det begynder at ligne noget.
-
ved ikke om lektien er tålmodighed i Genmab. Men jeg vil godt gennemgå lektierne i Genmab på et tidspunkt
-
første lektie.....alt...siger og skriver alt...tager længere tid end man tror og koster flere penge
-
leoloo, nej det tror jeg ikke, man kan godt gøre den meget mere præcis og aktierelevant
-
jeg har lyst til at gennemgå hele genmab fra børsintroduktionen og frem til nu
-
der er virkeligt meget tænkevækkende retorik og sprogbrug der kan drages frem
-
jeg vil lave et indlæg når jeg får tid, der nok ikke handler specifikt om bioporto, men om biotek generelt
-
jeg er permanent lærende
-
bioporbust biop selv giver også indtryk af man ik skal have super, super positive forventninger til 2011
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind