Aktiesnakken — August 2010
-
finder egentligt tanken om at researche lidt på produktionstider for monoklonale antistoffer lidt spændende
-
med udgangspunkt i at BioPorto ønsker en løbende produktion
-
den er ubegrænset, det føler jeg mig helt overbevist om, og ellers køber de Genmabs fabrik i USA:-)
-
nej, men jeg mener at hvis de vurderer en batch størrelse på 250.000 som nødvendig, om man så ud fra det kan skønne hvad de forventer af 20
-
2011, forudsat at de ønsker en løbende produktion
-
her er lidt http://www.nap.edu/openbook.php?record_id=9450&page=25 har søgt på : production times for monoclonal antibodies
-
der bliver regnet med 3 tests pr patient, og sikkert flere, pr dag
-
når vi snakker ICU
-
åben lige det link jeg sendte, der står en masse interessant, men har ikke fundet det jeg søgte endnu
-
det kræver jo allerførst en FDA godkendelse, det tager 180 dage, og den er ikke sendt endnu, eller en homebrew, den der laver en home brew
-
må godt distribuere i USA, mange diagnostiske selskaber, køber selv et laboratorie i USA, for at gøre det den vej rundt, man kan også skill
-
skille testen i 2 komponenter, for at omgås FDA, men jeg regner fortsat ikke med homogen i USA, før ultimo 2011
-
det hedder ASRs
-
hmmm... omvendt, det er jo ikke sikkert at man kun arbejder på 1 batch af gangen, men hvis det er tilfældet, så ca. et batch pr. måned
-
det lyder jo også rimeligt fornuftigt, hvis BioPorto forventer 3 millioner tests det første år..
-
helt sikkert, det bliver jo udvidet i takt. men synes det lyder plausibelt at der ønskes en løbende produktion, og 3 mil test i 2011,
-
er en meromsætning på... bum bum, 250millioner
-
lyder som en fagmand, så kan du redde alle vores misforståelser:-) har mine info fra denne http://www.aseanbiotechnology.info/Abstract/210
-
tror ikke jeg har set dig online før Ebdrups, velkommen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind