Aktiesnakken — August 2010
-
og så bomber du endnu engang, har dui nogensinde tænkt over om de 5,40 havde holdt, hvis du ikke skød 50k af?
-
Jeg er ikke den rette at spørge
-
du husker helt rigtigt
-
det var jo for dem der accepterede inden Q2, de underskrev jo en tavshedserklæring
-
jeg fik blot en invitation i min postkasse, dagen efter regnskab
-
uha alle de konspirationsteorier:-)
-
har lige læst chatten baglæns, der er rigtig mange grunde hvor Thea kan få lænker og håndjern på, hvis i har ret:-)
-
skal vi lige gentage, det er strafbart at tilbageholde kurspåvirkende oplysninger
-
tror det bundede lidt i at det ret hurtigt endte i ævl og bævl
-
han læser også med her
-
nej, tror sgu ikke det er en konspiration, -tror det alene bunder i at investorerne har alt for travlt
-
jeg vil give dig fuldstændig ret, accepten har vi ået i de hundredvis af konklusioner, jeg efterhånden har læst, på NGAL studier
-
at Mayo gentager, burde ikke betyde noget, det vidste man næsten, og omsætningsmæssigt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind