Angående købsinteresse i Biop: Det ligner en våbenhvile - køberne afventer salgspres...
... mens sælgerne ikke er så pågående længere.
tror I ikke at det er en lurende emission der presser kursen ?
Har vi en topotarget investor/interesseret der har lyst til at at dække dagens telefon konference på IR Live?
Men jeg skal ikke forsøge at kloge mig på TA eller store, "løse" pf'er.
på den anden side, TDAE..hvis alle var bange for at sige noget dumt havde vi ingen debat
Ang. aktieemmision: jo i samspil med det tidligere salgspres - men her er det så lidt forunderligt, at kursen ikke er faldet mere!
så hvis det er tilfældet kan man regne med at den skal op hvis der ikke kommer en emission ?
sagde thea ikke i maj at der ikke ville komme en emission?
uanset hvad så ser vi nok noget bevægelse på torsdag
Min egen strategi er at købe i små portioner (2000-5000 stk.) hen ad vejen - og ikke købe når kurseb er i "udbrud".
Thea sagde det allerede på GF
ja..så det blir spændende på torsdag om hun har andet..men bare det at der ikke kommer en emission vil være ret godt
CS, hvad signalerer du når du er hhv. csinvest/vandmand/fl... etc. - har du forskellige stil-tilgange?
det startede egentlig med at jeg synes csinvest lyder åndsvagt..så ville jeg skifte til vandmand og betale plus på den
og EI-nicket er mest for at drille leoloo og andre
men det kan da godt være at man skal holde sig til eet navn. jeg skrev iøvrigt 3 gange i chatten at jeg var csi da jeg var på som vandmand
men der var flere der undrede sig og troede jeg legede gemmeleg osv
har du kun et navn på alle sites, TDAE ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind