Aktiesnakken — August 2010
-
præcis. Show me the money!
-
der kommer jo regnskab fra Topo et par dage senere, har i nogne fornemmelse med den
-
nej men cyber følger topo rimeligt tæt
-
på El bliver den hyppet en del, men er snart kommet i tvivl om der ligger noget i det.
-
biotek er noget kompliceret noget. Jeg vil opfordre mange til at komme til vores biotek arrangement d. 9 september
-
det vil give et meget meget stærkere og rigtigere indtryk af de virksomheder, deres potentiale og deres risiko
-
nu hvor bio er det store samtale emne her, så ville det være relevant at få større indsigt virksomhederne
-
jeg vil arbejde på at vi bliver de bedste i alle brancher, men biotek står vi jo rigtigt stærkt indenfor
-
Når Arrangementerne kommer til Jylland, så hopper jeg også i plus
-
vi har faktisk flere jyder end københavner både som brugere og betalende medlemmer, så det kan godt være vi lige skulle til hovedlandet
-
Hvornår faaan er PI begyndt at spille violinmusik i baggrunden?
-
men vi er jo igang med en opbygning af firmaet, så vi begynder i det små, men hvis I siger der er stemning for en omgang i Århus, å...
-
ha ha... det var akas svar, han lød til at have respekt for de jyder
-
nu bor min mor jo i sønderjylland, så I hører ikke et ondt herfra

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind