Aktiesnakken — August 2010
-
NGAL testen, er blot en test, der findes tusindvis af test, og maskinerne kan hver deres, derfor er humlen, at BioPortos passer til flest mu
-
muligt
-
det er en lang forklaring runski
-
biosite og abbott havde eksklusive rettigheder til cch's ansøgning, meb den fejlede bla efter insigelser fra bp
-
det er kun biosite og abbott som har "ubrugelige" maskiner... og at de stadig er "ubrugelige" blåstempler bioporto
-
BioPorto har jo nævnt at kalibreringen kan fugnere som en vidensbase, hvor man kan downloade indstillinger, det kan bredes ret hurtigt
-
Abbott vill sikkert ikke gøre det, mn dem der har maskinen, kan jo bare hente indstillignerne, og indstille ders egne mskiner
-
Roche har jo en Hitachi 917, den er allerede kalibreret til BioPortos test, det betyder jo så at de der har en lignende, med samme rørførin
-
rørføringer, blot kan få indstillignerne hos BioPorto
-
overhovedet ikke, og der findes jo så mange forskellige leverandører, at maskinerne skal kunne bruges af flere forskellige producenter,
-
altså biosites test er jo et helt andet format, så med dem kan jeg ikke se det
-
Drue, har du kigget på det jeg sendte?? er ved at grave noget ret interessant frem,
-
sender lige ti ldig i en mail..
-
nej, har et barn ved lægen, og et andet grædende hængende i mine ben, så får ikke lavet så meget
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men er der en smule om det eller er det helt i skoven?