Aktiesnakken — August 2010
-
primært i Skive og opland (salling)
-
vi har jo en hel stribe af banker imorgen
-
Ved ikke om Vest Jysk bank er lille, men den er spændende... Kender dog ikke så meget til den..
-
var det ikke nørresundby vi synes gjorde det godt i sidste kvartal
-
SparBank ville jeg hvert fald ikke vælge - de har fået for meget negativt omtale og mister en del kunder for tiden så vidt jeg har hørt..
-
vestjysk kommer på torsdag
-
Morsø Bank og Morsø Sparekasse vil jeg klart holde mig fra.. Morsø Bank er viklet ind i Scan Energy og nogle af dens hovedaktionærer..
-
Så måske Salling Bank kan være et okay valg.. Har dog ik studeret den fundamentalt for nylig, så tør ikke sige om den er billig
-
@aka - kan ikke huske om det var nørresundby bank eller om det var nordjysk bank vi snakkede om engang..
-
Tror også en af de to kan være spændende..
-
jeg tror det var begge, men coller kan huske det
-
Nørresundby er
51% ejet af Spar Nord så vidt jeg husker..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind