Aktiesnakken — August 2010
-
Er jo desværre ikke i sektoren pt, så hører ikke så meget om de lokale banker..
-
ok kristensen tænker nemlig lidt på at lave lidt investeringer i model porten...
-
løvegrin?
-
Men intet nyt er vel godt nyt.. Ser den stadig som pæn solid. De holder fast i lokalområdet, som hele tiden har været deres strategi..
-
jeg er lost in translation leoloo
-
Har dermed ikke ekspanderet med nye filialer da det gik godt og har dermed heller ikke lukket nogle under krisen - modsat SparBank
-
som er en af de store konkurrenter i området
-
hvilken bank ville du tage af de jyske små?
-
De gør det de er gode til - nemlig at være en lokal bank
-
primært i Skive og opland (salling)
-
vi har jo en hel stribe af banker imorgen
-
Ved ikke om Vest Jysk bank er lille, men den er spændende... Kender dog ikke så meget til den..
-
var det ikke nørresundby vi synes gjorde det godt i sidste kvartal
-
SparBank ville jeg hvert fald ikke vælge - de har fået for meget negativt omtale og mister en del kunder for tiden så vidt jeg har hørt..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind