Aktiesnakken — August 2010
-
-
jeg hørte der var sket en interessant ting i amerikansk venture. Når man skalerer en virksomhed (hvor arbejdspladserne er) så outsourcer man
-
aka - iøvrigt fed den der nyhedsside der er for hver aktie....
-
jeg har lige fundet den funktion
-
ja vi har prøvet at skjule den fordi den er så fed !!
-
got you!
-
vi skal nok have en knap der fører derhen lidt nemmere tilgængelig
-
denne her kan jeg altså godt li' http://www.proinvestor.com/aktienyt/485574/Indberetning-af-ledende-medarbejderes-og-disses-naertstaaendes-t
-
halvårsregnskab d.19.aug... det bliver lidt spændende
-
ja den bliver også spændende, men kan du ikke bedre li norden?
-
jo - dnorden er nok mere sikker og konservativ
-
men jeg har iøvrigt ingen af dem pt.... bortset fra lidt torm i modelporten
-
man skal måske i modelporten spiller lidt på regnskaber i den kommende uge.
-
bare for sjov....
-
selvom den nye direktør er ex-nordenmand/-millionær synes jeg det er ganske stærkt at smide 4½mio rigtige penge på bordet
-
½ mio havde jo også været et fint signal... men 4½ er trods alt seriøse penge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind