Aktiesnakken — August 2010
-
hvad ligger egenkap på idag? med de 125 mill underskud in mente?
-
altså som de har guidet som underskud for 2010 INDEN disse krav er blevet fremsat
-
ok. det er en del større end jeg havde troet. Men vi ved at kravene enten går i retten eller bliver betalt, så det er lidt dystert for det
-
videre forløb i casen
-
430mio efter 1.kvartal
-
der gav underskud påca-60mio
-
ja jeg havde en ret god fornemmelse at det ikke var overstået med overraskelserne efter bank konkursen
-
jeg synes roligt man kan sige at Lasse Lindblad skulle skamme sig
-
trækker du så yderligere 200mio fra er vi på 230..
-
det er vel ca. 2kr per aktie
-
-
ja, men de har så muligvis ikke en forretning underneden?
-
Tror I de går i retten med det Newcap, eller betaler ved kasse A?
-
jeg kan godt læse lidt ud af meddelelsen at de måske overvejer at forlige den nu?
-
de er ihvertfald ikke klar til at gå direkte i retten, men vil indhente en advokat udtalelse. Hvad kan sådan en retssag stå i. 20 mill?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind