Aktiesnakken — August 2010
-
det kan også være at kursen stiger 10% imorgen:-)
-
vi skal jo huske på at det var d. 2 Juli at Abbott gjorde indsigelse, det er 1 måned siden
-
tja, var vi ikke nede og teste 5,15 - mon ikke vi skal derned, og lande på 5,50 til luk
-
vi skal jpo lige huske på, at BioPorto HAR fået patentet nu, det her er bare almindelige patentstridigheder
-
og der var vel for fanden en rigtig god grund til at BioPorto fik patentet til at starte med
-
For dengang var Abbott jo også med, der havde de jo allerede lavet licensaftaler med CCH, sammen med BioSite,
-
dengang Abbott regnede med at CCH fik patentet, så er den da lidt lodden når man bagefter kommer og gør indsigelse
-
præcis Gaino, jeg mener ikke det her burde have nogen effekt på kursen imorgen overhovedet, snarere tværtimod, casen er blevet valideret
-
men aktiemarkedet er som små møgunger, omvendt mange gange
-
Og det er når nogen begynder at rode i i andre folks hoveder, og spille på følelserne
-
tja.. vi må se, jeg beholder mine, og ligger et beskedent køb ind i 5,15
-
og så tager jeg på arbedje, og håber at ha købt lidt aktier når jeg kommr hjem
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind