Aktiesnakken — August 2010
-
og det rettede sig i løbet af en uge
-
jæp.. men det kan sagtens være at vi skal en tur nedad imorgen, men det er bare en fis i en hornlygte, der er 3 år til at gå i panik
-
mæn...
omvendt, så er det jo den blåstempling af casen vi har ventet på, at en stor aktør vil bruge store ressourcer på at vinde, så omv -
så omvendt... den kunne stige på det her, hvis det var det signal folk ventede på, der validerede patentet
-
det var nok det mest optimistiske... jeg tror vi skal en lille tur ned, og så lukker den i minus 3-5%, og så er vi tilbage i samme niveau
-
inden regnskabet
-
men... BioPorto burde ha kommunikeret det ud, når vi ikke har hørt fra dem, så skyldes det alene at Marianne Weile og Høiberg ikke
-
har tillagt det den store værdi, fordi de vidste at det kom, det har Høiberg fortalt, ellers er de et dårligt patentrådgiver
-
firma. - så BioPorto har opfattet det således at de ikke har en chance for at få patentet fra dem, og vurderet at det var rigeligt at skrive
-
sig ud af det i Q2, d. 26 August
-
Man kan ihvertfald udlede at Abbott ikke har været tilfreds med den licensaftale BioPorto har tilbudt dem
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
