Aktiesnakken — August 2010
-
vi har bare først set det nu, tror det fald der bliver, hvis der bliver et, er de private der narrer sig selv
-
de professionelle ser ikke noget breaking i det her, fordi det er fast kotume i patentsager, de har sat sig ind i patentet fra start, og inv
-
investeret hvis de mente patentet holdte.
-
det sørgelige er, at hvis BioPorto skal ud og forhandle licensaftaler, så står de knap så godt, mht. en eventuel downpayment
-
idet at de konkret ikke ved om de har patentet om 4 år
-
ja, behandlingstiden for en indsigelse er i gennemsnit 3,2 år, så BioPorto skal nok få deres produkt på markedet i 2011, og sælge både i 201
-
2013
-
og BioPorto skal også nok få deres produkter solgt i SA i 2011 osv
-
i usa
-
men sidst da cch anlagde sag faldte kursen da også ret meget, men det var vel og mærke inden de fik patentet
-
da cch gjorde indsigelse til patentet sidst, faldte kuren med 10%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind