Aktiesnakken — August 2010
-
Grounds of opposition: Lack of novelty and lack of inventive steps
-
Nu er det patent jo ligesom behandlet 1000 gange med 1000 indsigelser, så mon ikke EPO er lidt trætte af at høre at det ikke er novel&invent
-
Ja... og det har jeg. Og nu har jeg 2 gange fundet potentielt knusende information på epoline, og gladt ført det til torvs

-
Men så bruger jeg lige min sidste bid af stadion brandert til at læse den indsigelse igennen, og så kan det være jeg kan skrive noget klogt
-
i morgen...
-
Lyder som en trist sag Gobe, men det er en stråmand og en skæv analogi som jeg ser det.
-
epo har tidligere sagt at det i deres formål ligger at beskytte små selskaber imod stores forsøg på at dræne dem
-
ja og historien er naturligvis trist lyder det til, den er bare ikke analog med bioportos situation
-
ved jeg sgutte gain... den falder jo nok ved åbning, men så forventer jeg at et svar fra bioporto vil rette op på det
-
nej, men hvorfor skal de også søge om at nedsætte fogedforbud? Abbott har en test til deres architect maskine klar, men det er 5-10% af mark
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind