Aktiesnakken — August 2010
-
og egentligt forståeligt at man vil vente til de 9 måneder var overstået, for at lave den bedste licensaftale
-
jamen jeg mangler at supplere fra 133 til 150
-
så det kunne da godt være at det var i næste uge jeg skulle købe de sidste 17k,
-
bare lidt øv, investerede resten af mine frie midler i NANO i fredags, og den lukkede i HOD, så lod dem stå
-
omkring nu, men der er jo så nået at komme indsigelse, men et strategisk træk har jo sikkert være at vente 9 måneder, og så se
-
Ærgeligt at vi ikke har været opmærksomme på det, vi kunne ha brugt det...
-
cuttet en sætning?
-
SKAL JEG NU TIL AT GOOGLE HVAD DET BETYDER
-
hov ikke meningen med stort
-
nu kunne jeg godt tænkes at blive fornærmet,
-
der gik et lys op for mig, du menr altså at det er længe iden du gennemskuede den, eller hvad
-
se her, det er helt normal procedure for Abbott, de gør alt i alle sager - https://register.epoline.org/espacenet/simpleSearch?value[1]=&sea
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind