Aktiesnakken — August 2010
-
også hvad jeg har fundet frem, alt andet lige, skal vi ikke forvente nogen afgørelse i de næste 3 år.
-
så... vi får opturen med i BioPorto, men en lille sandsynlighed for en over nallerne i 2013
-
2013/2014
-
men alt andet lige, så er det et fuldstændig naturligt træk fra Abbott, og et eller andet sted, har vi bare fået bevist patentets værdi:-)
-
ja, også hvde jeg har fundet på diverse.. så ialt 5-6års behandlingstid, det er heldigvis udenfor min horisont:-) der regner jeg med at jeg
-
er begyndt med en mere fornuftig investeringsstrategi:-)
-
og trækket fra Abbott kunne man have forudset, selvfølgelig prøver de... det er mange penge, og rart at vide at patentet bliver accepteret,
-
det har vi savnet
-
det bør den ikke... det er forudsigeligt at abbott vil jagte guldet, og der er 6 år til en afgørelse
-
det her fra abbott har ingen effekt overhovedet i 99% af alle investorers tid i aktien
-
det kan ikke komme som nogen overraskelse med Abbott, det er omtrent lige så forudsigeligt som at en bold vil kommen ed, hvis du skyder den
-
op i luften
-
de grunde Abbott ansøger patent ugyldigt med, er nøjagtig kopieret fra epo, som de grunde der ER
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind