Aktiesnakken — August 2010
-
nu har jeg
-
Grounds of opposition: that the subject matter of the patent extends beyond the content of the application as filed
-
det er det 2. øverste link på druens link
-
og google trans:Begrundelse for indsigelsen: at genstanden for patentet går videre end indholdet af den indleverede patentansøgning
-
så, i aller aller aller værste tilfælde, snakker vi vel om en rettelse af patentet,
-
så også der var et kæmpe marked for hiv patienter med organskader
-
men hvis lidelsen er kronisk, kan jeg ikke se nogen grund til at anvende den dyreste test..
-
men de patienter du snakker om der vil udvikle kronisk nyreskade, der er der jo også først en diagnose, der bruges NGAL jo,
-
og til overvågningen anvedes kreatini vel..
-
jamen på det tidspunkt er det jo ikke kronisk, så der dækker patentet da
-
har fået mailen', tak
-
jeg kan ikke e problemet, hvis man kan bruge testen inden lidelsen bliver kronisk
-
hmm.. så kan jeg bedre forstå det, trist at have svaret, men ikke må reagere på det:-)
-
mange tak, og i lige måde.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind