Aktiesnakken — August 2010
-
US, selvfølgelig kun hvis de har indgivet en PMA, men ihvertfald EU
-
jeg tror 100% på at de stadig har en buffer, når de melder ud om lancering primo 2011, ville være fantastisk om jeg havde ret
-
og havde det været gummi tarzan, så var vi kommet dertil hvor han er ved at falde i søvn inde i containeren
-
spekulerer på om disse skriverier kan skyldes de udsalg der er i aktien.. troede en overgang at lønfeldt var korrupt istedet:-)
-
tror desværre ikke Abbott skal krybe nogen steder, jeg tror stadig at det bunder i at BioPorto ikke vil indgå eksklusivaftaler
-
kan du selv være
-
kan jo godt være at de har udledt at en emission bliver nødvendig, kunne være så fedt hvis der var et par kaniner i Theas hat
-
såvidt jeg ved ja, kan det ikke også være ligemeget hvad de hedder
-
-
men det ligner hvad Troldmanden sagde, skriverierne er stoppet med alt imellem himmel og jord, og ikke relevant for BioPorto
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind