Aktiesnakken — August 2010
-
Jurister betragter kendelsen som sjælden, da der kun findes få eksempler på, at retten omstøder et udstedt patent.
-
så det er lige præcis hvad troldmanden siger, at det handler om ressourcer
-
men lad os da hente de 20 millioner i markedet, hvis det kommer dertil
-
det er epo online, det er EU, men måske en kryptisk vinkel til us patent..
-
fill jeg aner ik om det overhovedet kan komme til så alvorligt et slagsmål. Men det vil helt klart være bedst at hente penge allrede nu
-
INDEN det evt sker. For skulle det ske(hvilket det næppe gør!!) så vil kursen ramle fordi der så kommer en masse ekstra usikkerhed
-
så ja hent pengene nu
-
hvis de altså kan gøre det quick and dirty
-
en kap udv på indtil 10% kan fortages uden prospekt og fortegnings ret. Så har de nogle store investore stående i kulissen så kan de altså
-
i realiteten smide 20 mio ind på mandag til f.eks kurs 5
-
den sag her hvor patentet bliver omstødt er så langt ude, så er overhovedet ikke nervøs, men bioporto er strategisk anlagt, så er sikker på
-
de gør hvad der er mest forsvarligt
-
spørgsmålet er så hvor realistisk det er at de har den slags penge stående på sidelinjen
-
der er mange aspekter i sagen troldmand, denne sag viser klart interessen og potentialet i produktet
-
nej jeg tror heller ik på det kommer så vidt. Men vi taler ren forsikring her. Better safe than sorry
-
et aspekt i sagen er også produktionspartneren, der vil beskytte sin investering, -jeg kan regne ud at udviklingen ikke har kostet bioporto
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind