Aktiesnakken — August 2010
-
hvad jeg har læst, så kigger de til den side, men det er jo 2 vidt forskellige tilgangsvinkler de bruger
-
bioporto ngal kan spores tilbage til starten af 2004, og har ikke set noget fra abbott før 2005, men kan tage fejl
-
he he.. lige præcis
-
men det viser jo bare i al sin enkelthed, at Abbott accepterer BioPortos patent, - når det så er sagt, så vil de gerne ha det
-
Hej fill. I biops situation med en slunken kasse så har jeg svært ved at se det som værende positivt
-
det tvinger bioporto til at bruge både ledelses mæssige ressourcer såvel som økonmiske ressourcer
-
så hvis biop ender med at blive tvunget ud i en ny runde patent advokater så koster det monetos
-
og abbott gør det selvf ik for sjov skyld og narestreger
-
jeg er slet ikke nervøs, men du har ret, de tager ressourcer, men skal vi ha en emission for det, så vorherre bevares
-
cs det er lige præcist mit argument. hent 20 mio så der er ro på bagsmækken og de partner de drøfter med ikke kan presse dem
-
de gør det fordi de SKAL prøve
-
det er billigt sluppet med en 10% kapital udvidelse hvis det betyder de kan få blot marginalt mere ud af en aftale
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind