Aktiesnakken — August 2010
-
købte nogle NANO i 11,50, og aka spørger eter P/E http://www.businesswire.com/portal/site/home/permalink/?ndmViewId=news_view&newsId=2010080
-
ser ud til at den lukker helt oppe, torr måske jeg holder dem, og ser udviklingen
-
den ligger spændende TA mæssigt
-
Hej Fill... følger du med på epoline?
-
nej, det gør jeg faktisk ikke
-
men henter lige en kop kaffe, og så kunne det da være at man skulle kigge på det:-)
-
Tag hellere en snaps
-
og en citronvand... det er skrap læsning
-
Abbott er på krigsstien... har ikke set det så åbenlyst før
-
troededet var gode nyheder.. beam me up
-
-
13.07.2010 Matter concerning the application
-
det er notice of opposition, du mener ik? hvad er der at gøre, de har jo afgjort patentet
-
Ja det har de jo... men er patentet ugyldigt kan det vel bestrides
-
hvorfor skulle det være ugyldigt
-
*Abbott mener ikke at det udstedte patent hviler på den ansøgning som har prioritet, og derfor aner de en mulighed
-
men jeg tvivler da på at de får noget ud af det, men jeg er færdig med at undervurdere patent stridigheder
-
Men deraf kan vi nok konkludere at Abbott ikke fik den eksklusiv aftale

-
hmm.. altså, det tager 5 år for at få godkendt et patent, skulle alle muligheder ikke være afsøgt, og abbott ville da isåfald ha gjort inds
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind