Aktiesnakken — August 2010
-
jo... jeg har lært en rigtig god ting af aka, glæder mig til at praktisere det, men skam dig ikke over at tjene penge
-
jeg har købt en sending i WNC igår i 8,6$ - (Iøvrigt en short i den der har givet mig minus 300% i min pf) men har sgu lidt fidus til den s
-
stadigvæk
-
hej Doc
-
tror jeg ikke, har været på sygehus hele dagen:-) men de holder godt på hemmelighederne
-
vi var en tur i det gamma kamera igen idag, fordi de ville være sikre på at han fik væske nok under scanningen, men der går lige et par dag
-
krydser fingrer for dig og din familie fill
-
dage, inden vi får svar..
-
Tak tak.. og for at det så ikke skulle være løgn, så var droppet utæt, det fandt vi ud af 15 minutter før scanningen, og da der var 10 minu
-
minutter tilbage af scanningen, gik droppet i udu... skøbt, så vi skal nok afsted igne igen
-
det er kontrastvæske, for at checke urinvejene
-
de mente de rendte for langsomt igennem sidste gang..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind