Aktiesnakken — Juli 2010
-
jeg tror vi vil få et chok regnskab for analytikerne på den gode måde d. 17. august. Jeg tror ligesom ikke markedet har fattet at genmab kan
-
gå i plus allerede fra 2012 af
-
og så har de altså 2 mia i kassen oveni
-
men det tager jo den tid det tager åbenbart
-
jeg overvejer et for mig rimeligt seriøst play på regnskabet
-
men jeg må overveje det nøje.....
-
men tit så er regnskaber jo totalt non events og hvad hvis Eatwell og Vinkel ikke har brugt sommerferien på transparency
-
men jeg mener vi kan have en berettiget forventning om det gamechanger scenarie, nu skal vi altså have analytikerne med på vognen
-
-
se i de regneark der, men jeg laver en video af det også
-
nohope, de givne vilkået + volatilitet på 50% giver en pris på 0,15kr per option
.... -
det folk glemmer om aftalen at det både er cash nu OG besparelse på forskning
-
vil du derimod sige volatilitet 100% ligger prisen på 2,5kr og det ligger laaaangt over det jeg vil smide i et sådan bet
-
og Hrmunk, kommer de ud d. 17 og guider mod plus, så vil jeg altså godt se det markedet der ikke sender genmab langt op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind