Aktiesnakken — Juli 2010
-
ja og det var ret meget mere end markedet troede men det er jo slet ikke foldet ud i deres analyse endnu
-
men nu har de fleste vel omkring de 100
-
selskabets er hjemme nu ikke så meget på grund af de 810 mill, men også på grund af de færre udgifter fremadrettet
-
jeg tillod mig at værdiansætte det som nordea gjorde. Så det er en række forudsætninger om salg i de enkelte indikationer
-
og det er ikke meget andet end CLL i alle linier
-
hvis de begynder på NHL og RA så skal vi faktisk tilbage til de gamle analyser der værdisætter arzerra langt langt højere +400 !
-
Genmab er jo latterligt billig prissat forudsat at arzerra fortsætter sin salgsudvikling og sandsynlige udvikling i pipelinen
-
Hvis Jan kan lande en Zalutumab/fabriksaftale i år så sender jeg ham 3 flasker zinfandel (har ikke råd til andet)
-
jo den lægger de helt sikkert ikke død og de kan godt lande en deal på 100 mill dollar måske mere på den på nuværende data (vil jeg tro)
-
jeg har tænkt mig at forblive genmab aktionær de næste 7 år også, noget med det fede og det magre

-
nohope, ja, så godt du skrev oktober 2010, men den er jeg ikke interesseret i... men som gambler af natur kunne call 35 et år fra nu da
-
måske være interessant.... men det er jo et spgm om pris....

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind